2009-01-12

Bad hair day!

Det barr som utformat sig på mitt huvud är inte att leka med. Skönt att jag lyckades få en klipptid idag hos min käreste frisör i Bålsta. Måste därför gå nån timme tidigare idag för att hinna i tid.


Jag kan bara inte ge upp min underbara frisör i Bålsta. Resan är lång, men det är det värt. Hon har klippt mig i alla år och känner mig utan och innan. Hon har gått igenom alla faser i livet med mig och min frisyr... Pudelkrull, kort spretigt, långt slingat, blekt, permanent igen... osv... osv... Så hon vet precis vad jag menar när jag beskriver hur jag vill ha det. Det känns inte heller konstigt att säga till om jag tycker något är lite fel...

För ett år sedan blev min frisör sjuk en längre tid. Att gå till någon annan då var inte alls bra. Ok, men inte HELT OK! Jag gjorde det en gång, jag blev sådär nöjd och ruinerad. Sen dess har jag inte klippt mig! Inte konstigt att jag ser ut som ett fågelbo!