2009-01-22

SATS


Jag har ett SATS kort. Det kan man inte tro, men jag har det! Jag blev SATS medlem när alla E2 anläggningar lades ner. E2 medlem var jag i över 5 år och SATS medlem har jag varit i, vad kan det va, i 2 år kanske? Hur mycket jag har tränat under alla dessa år är väl ganska lätt räknat på mina fingrar och nån tå. ILLA!
Jag har under en längre tid funderat på att säga upp kortet, men av ren (jävla!) lathet så har det inte blivit av. Och planerna har varit att jag ska börja träna, men jag är bara så... LAT!

Nu har jag däremot fått lite nytänning. För det första så har SATS öppnat i Hornstull, nära och bra! Och för det andra så har de startat en ny gruppträning som heter SATS AFRO.
Innan jul klickade jag mig runt på nätet efter just afrikansk dans. Tycker det verkar så ballt! Bara släppa alla hämningar och flumma runt barfota till bongotrummor. Sjukt kul! Nya kurser skulle starta nu i januari, men nu kan jag istället passa på och prova det på SATS, kanon!
Jag ska nu bara vänta in friskvårdsbidraget som kommer på måndag. Då ska det köpas sköna träningskläder och sen kör jag!

Det är väldigt, väldigt ofta jag blir het på saker och är hur taggad som helst, men sen händer ändå ingenting just pga ren lathet. Det måste bli en ändring på det här!
Ska inte svika mig själv denna gång...