2009-01-18

Spotify, min räddning...

Norra Brunn var planerat för vår lördag kväll. Det var jag, Bempis, J och hans bror. Efter middag med smaskig pasta som J tillagat och med lite vin/öl till det var det dax att dra mot vårat mål. Vi var något sena. Gissa vår stora besvikelse när vi ser att stället är fullsatt när vi kommer fram! Så snopet! Med deppiga miner var det bara att vända på klacken och gå därifrån.
Grabbarna tappa totalt suget för att hitta på nåt. Bempis och jag ville dricka öl! Inte ville vi bara åka hem och sätta oss i soffan när vi piffat oss och allt. Så det sluta med att de skjutsa mig och Bempis till Rival på söder och de åkte hem till J´s bror och spela TV-spel.
Rival är soft. Bempis och jag satt och bubbla hela kvällen och drack TT och hade det super trevligt fram till midnatt. Då kände vi oss nöjda och belåtna med kvällen och begav oss hemåt. Moget beslut!

Inte förrän 11.20 vakna jag till liv i morse. Inte en enda gång vakna jag under natten! Ovanligt... Måste bero på att jag är helt ensam i sängen. Ingen Starsky som puttar bort mig och tycker jag tar för stor plats. Nu kan jag ligga och bresa och fläka mig hur mycke jag vill utan och han ska putta bort mig... GÖTT!!
Starsky tycker nog att det är rätt skönt och slippa mig också och sova i en egen säng ibland... Jag har en tendens att kravla efter honom på nätterna. Varje kväll somna vi på min del av sängen. Men under nattens gång försöker Starsky smita för han tycker det är varmt. Men det går väl sådär för efter kommer jag. Han puttar bort mig, men lika snabbt är jag tillbaka. Det slutar alltid med att han ligger upptryckt mot elementet stackarn... Men jag vill ju bara ligga nära...

Hela dagen idag har jag städat och tvättat. Installera SPOTIFY i morse så allt gick som en dans. Spotify är verkligen grymt!
Det är nu skinande rent och det doftar sköljmedel i hela lägenheten. Ljuvligt!
Nu ska jag slänga ihop lite mat och sen se på reprisen av Top Model som jag missa veckan...