2009-01-14

1 + 1 = 2 = TUTTAR!

Jag gillar bröst! Jag är rent av fascinerad av bröst! Av all de slag, men mest impad är jag av den större varianten.

Man kan ju tycka att om jag går på stan med det manliga könet att det är han som ska fastna med blicken en bit under hakan om en storbystad dam passerar oss på gatan, men icke... det är jag! Det är jag som med stora ögon inte kan släppa de guppande sakerna som passerar mig utan ett stort WOW!
Min vänner tycker jag är knäpp, men det stödjer mig ändå i mitt tycke med tanke på att jag förra julen fick ett tutt memory och till min 30-årsdag en stor fläskig patte i gummi av mina kollegor på jobbet. Dom känner mig... Humor!


Blev full i skratt när jag läste en annan av mina favoritbloggar idag, fröken Hibbs, En ANNAn del av stureplan!
Ett uttag från hennes blogg:
"Finns det något vackrare? Jag kan sitta hur länge som helst och titta på bröst, och när jag ser någon tjej med riktigt snygg hylla så vill jag bara klämma."

Skönt att se att det är fler än jag som är trollbunden av dessa kvinnliga kullar...

Tits, Tits!