2009-01-26

I ett ständigt mörker

Fy bubblan vilken seg dag det varit idag! Det här vädret suger! Känns inte som man vaknar till liv nån gång... Även om jag lägger på lite lätt make på morgonen för att känna mig lite fräschare så ser jag som nyvaken ut ändå efter att halva dagen gått med påsar under ögonen... Ser ut som 7 svåra år! Blä så trist!
Tydligen har det snöat massor i Sälen i helgen, så vi pyser nog upp dit till helgen om vädret där håller i sig. Det här slasket klarar jag bara inte av!

Starsky var till tandläkaren idag efter jobbet. Själv tog jag en sväng på stan. Behövde köpa en sport BH. Var även in på apoteket på Kungsgatan en sväng. När jag stod i mina drömmars värld och vänta på att det skulle bli min tur för att hämta ut på recept vakna jag plötsligt till och framför mig står kronprinsessans karl Daniel Westling med sin vatten kammade snedbena och glasögon.
Jag blev tvungen att vända mig om fort för jag blev lite fnissig kände jag. Jag kan inte riktigt se han som en riktig person. Han är lite parodi av sig själv på nåt vis efter att Hey Baberiba gänget gjort en massa sketcher på hela kungafamiljen.
Det var roligt! Oj så skoj!
Gick sen vidare ner mot Stureplan och Lagerhaus. Gud så mycket fina saker de har! Ville köpa hela butiken, men det blev ingen av med det... Vi ska köpa garderober den här månaden så jag måste hålla i stålarna. Men ett par doft ljus och två pocket böcker (självbiografier) kunde jag inte motstå.
Ingen kan väl motstå ett väldoftande ljus i mörkret så här års...



Så mys att Starksy är hemma igen...
Puss och God natt!