2009-01-19

Temperaturen är hög uti kroppen...

Vakna i morse med sprängande huvudvärk. Det visade sig sen också att jag har feber, 38,1 närmare bestämt. Kanske var det därför jag kände mig extra ensam och ynklig igår kväll och bara ville gömma mig under filten.
Har legat däckad i sängen och sovit i princip hela dagen och proppat mig full med piller. Så lite bättre känns det faktiskt redan nu...

Såg aldrig på filmen THINGS WE LOST IN THE FIRE igår... Fastna istället framför Pamela Anderssons reality serie på 5:an, PAM Girl on the loose. Hon verkar jävligt ball, tycker jag! Hon gör det som faller henne in och skäms inte för nåt, samtidigt som hon ändå verkar ganska skärpt när det gäller privat livet och hennes söner.


Har istället tittat på filmen nu. Riktigt bra och sorglig! Den bästa filmen jag sett på länge... Har du inte sett den, så hyr eller ladda hem den asap! Men bunkra upp med näsdukar innan! Grät floder genom hela filmen...