2009-01-22

Återkommande dröm...

Jag springer... Jag springer i kraftig motvind. Så kraftig att jag inte når mitt mål. Ofta springer jag i sand, vilket gör det ännu svårare. Jag blir inte jagad, jag vill bara fram, men det går inte!

I går natt var drömmen tillbaka. I just denna dröm var jag och vildhallonet på Hawaii. Vi hade varit på stranden och kom tillbaka till hotellet. Vildhallonet hänger direkt ut sina 3(!) blöta bikinisar på balkongen.
Helt plötsligt springer en liten skitungen förbi och snor vildhallonets bikinisar! Vaf... Efter remmar jag. Inte sjutton ska den här lille skiten sno min kompis bikinisar! Likt en super hjälte hoppar jag från tak till tak, från balkong till balkong och lyckas tillslut komma ifatt lillskiten. Roffar åt mig bikinisarna och drar ner på stranden för att så fort som möjligen ta mig till hotellet igen. Men där är det stop! Det blåser... Jag försöker springa framåt. Jag sliter som ett djur! Men vad jag än gör så kommer jag ingenstans! Som att springa mot en husvägg!

Vad kan det här betyda?