2009-01-24

Bäng Bula!

Här sitter jag helt snurrig i skallen och är är typ bakfull! Hur gick det till?

Igår på dan kände jag mig fortfarande lite seg och matt i kroppen efter feberveckan. Jag ställde därför in min planerade date med Bempis och såg framför mig en myskväll i soffan inlindad i filt framför Lets Dance, all by myself.
Men 2 timmar efter det att jag kom hem var jag redan rastlös och kände mig ensam. Bjöd därför in mig själv till mamsen och plastic daddy. Såg även där framför mig en myskväll med god mat och mys i soffan till Lets Dance. Sen skulle jag gå hem.

När jag kommer dit är maten i princip färdig och på bordet står det ett glas vin.
Det blev inte bara ett glas vin... Det var den lilla djävulen på min höger axel som intala mig att jag kunde supa bort mina kvarvarande bacilusker genom några glas vin. Skitsmart! Men nu vette sjutton...

Vi hade det iaf himla trevligt! Vi kika på Lets Dance och skratta galet till Karl-Jan, vilken man! Och jag blev glad när BB åkte ut. Orkar bara inte lyssna på hennes checka snack, blä!
Vi spela lite bowling och tog en runda golf på WII. (Som mamsen och plastic daddy köpte för att de behövde börja röra lite på sig, ha ha...) Golfen gick till en början bra, innan det blev för mycket vin och koncentrationen försvann. Då stupa det... Först jag och sen plastic daddy. Det blev nästa lite Happy Gilmore varning på honom! Som segrare stod mamsen.
Innan spelets gång fick jag skapa en egen Annapanna gubbe. Det var typ det roligaste med hela spelet, tyckte jag! Mamsen titta snett på mig och trodde jag var knäpp i huvet!
Har ingen bild på min gubbe, men spana in plastic daddy! Viss likhet, eller hur?




Klockan 2 kände jag att vinet hade tagit över min kropp och jag var inte riktig med i matchen längre. Tog därför mitt pick och pack och stega över gatan, hem och däcka... Vakna runt lunchtid idag och nu sitter jag här... Bäng Bula!
Ja ja...
Nä nu ska jag ta mig en dusch och vakna till liv! Men vad är det för väder idag? Det hjälper inte till direkt när det gäller att vakna till liv... Vill snarare krypa tillbaka tillsängen och gömma mig under täcket!
Men det går inte! Idag kommer Starsky hem!
Min underbara Bempis är så snäll och ställer upp som chaufför (eftersom hennes kära vän inte har något körkort och kan köra själv) ikväll till Arlanda (och hämta sin karl!) Puss min vän!