2009-01-09

Funny.../ Happy.../ Inspiration...

Jag tycker om att läsa andras bloggar om jag inte har något annat för mig. Framför allt mina vänners bloggar för att se hur de har det, men också andras...

En favorit har hela tiden varit Gynnings blogg. Tuff brud i lyxförpackning, helt enkelt! Hon går sin egen väg och är öppen med det mesta. Många anser nog att hon har allt. Men hon lider precis som alla andra av dåliga dagar där självkänslan sviker och ångesten kryper över en... Sen tycker jag att själva bloggen är konstnärlig på något sätt med bilder på henne själv och saker som inspirerar henne.

En nyfunnen är Anine Bings blogg. Vet inte riktigt varför jag gillar den? Men hon verkar liksom bara vara en ball helylle tjej. The girl next door typen... (Om nu en tjej kan säga så?) Men ändå inte... Hon skriver kort och gott om hennes liv "over there" in LA. Hon kör sin egen stil och är sjukt snygg på ett enkelt sätt!

Sen gillar jag faktiskt Hannah Graafs blogg. Hon lever det liv jag är lite rädd för... Familj, villa... den "tråkiga vardagen"... Jag gillar att hon verkar så trygg med det, trygg i sig själv. Sen är hon gravid! Gravid, ett ord som skrämmer mig lite... men samtidigt så känns det inte helt främmande längre. Jag är ju ändå 30+!
Så att få inblick i det livet kan nog bara vara gott för min del...