2009-01-20

My conscience killing me...

Har sovit ett par timmar nu. Plockade lite i lägenheten och tvär somna sen i soffan. Har svettats och frusit om vartannat. Trodde jag mådde bättre? Termometern visar nu strax under 38, ingen större minskning sen i morse alltså...
Det är så typiskt mig och tro att jag alltid mår bättre än vad jag egentligen gör...

Det har nog med mitt samvete att göra. Det känns inge bra att vara hemma från jobbet! Jag var hemma så mycket i höstas och att då börja året på samma sätt... Nej, det känns inge bra!
Att ständigt ha dåligt samvete och tankar kring detta gör inte saken bättre heller... Snarare tvärtom. Det blir en inre stress som bara gör det värre. Jag måste försöka lägga min energi på mitt tillfrisknande istället...
Jag skulle göra vad som helst för att slippa vara sjuk mer, slippa vara hemma mer...