2009-01-27

Huvudbry

Hela förmiddagen har jag haft sprängande huvudvärk. Jag förstår inte vad som hänt med mitt lilla huvud. Har haft huvudvärk i flera dagar! Kan det vara vädret, mån tro? Är det någon mer som har det?
Det är svinkallt på vårat kontor. Sitter här med sjal, luvtröja och fleecetröja. Ändå fryser jag till och från, burr... Kanske sitter jag och spänner mig?

Fick innan lunch idag en halvtimmes massage på hela ryggen med extra inriktning på nacken med tanke på min huvudvärk. Avsluta sen med ansiktsmassage, ljuvligt!
Det var behövligt! Åt sen en smarrig matlåda (kock Anna) och tog en Ipren, så nu är jag fit for fight igen!
Fick ett ryck och tokrensa mitt skrivbord och lådor på massa gammalt skit. Satte även in viktiga papper i pärmar. Sånt som jag bara inte orkat med förut. Det var inte stökigt så, härligt och bara rensa ur!
När det gäller mitt skrivbord på jobbet är jag nästan sjukligt pendantisk! När det gäller mitt hem, Ne...

Idag ska det storshoppas på Willys. Jag ska köpa precis allt jag vill ha!
Jag älskar att storhandla!