2009-01-28

Ta det fjärde kortet i den fjärde fotomappen och berätta om det...

Jag har blivit utmanad av min vän Miss Kingsfield.
Tittade bland mina bilder hemma, men fick då upp en bild från hemmet som jag ganska nyligen la upp på bloggen. Trist tyckte jag!
Hitta istället denna bild på jobbet som nr 4 i mapp 4:


Min kollega Pattis skulle gifta sig sommaren 2007. Ska man gifta sig blir det möhippa! Alla brudarna på jobbet ordna självklart detta. Vi ville inte vara allt för taskiga utan kvällens planer var att fira det kommande bröllopet och att hon skulle få en oförglömlig kväll med sin arbetskamrater. Men lite bus var vi tvugna att hitta på. Så fin blev hon och på vägen till den planerade räkbåtsturen fick hon tjäna ihop pengar till sin dryck genom att sälja rosor till främmande karlar. Det gick som en dans!
Det blev en strålande kväll på båten som tog oss ut mot vaxholm. Till solnedgången åt vi räkor och skålande i vitt vin. På vägen tillbaka mot Stockholm city dansades det vilt till kvällens coverband.
Super skoj kväll och jag tror Pattis blev glad åt vårat initiativ även om det var lite pinsam i början!

Det här var lite kul så jag utmanar vidare:
LI
VILDHALLONET
SABINA