2009-01-20

In bed with Anna

Liggsår!!! (Inte av den roliga varianten...)
Nä nu är jag trött på att befinna mig i vågrätt läge. Febern börjar sakta men säkert sjunka och jag hoppas att jag tills imorgon ska må tillräckligt bra så jag kan jobba. Är trött på att ligga här och trött på att vara hemma. Har sen jag vakna i morse legat i sängen med en bok i högsta hugg. Trevligt i sig, men nu har kroppen börja säga i från. Helt ok igår med tanke på att jag låg helt däckad typ hela dagen, men idag... Det gör ont i varenda kroppsdel! 
Har precis tagit en varm härlig dusch, en behövlig en... Känns genast mycket bättre... Och nu sitter jag här framför datorn inlindad i filt och fördriver lite tid.
Det är extra trist också att vara hemma eftersom jag är helt själv. Ingen Starsky som kommer hem efter jobbet och pysslar om mig ger en massa kramar... Buhuu... Behöver närhet!

Är det någon mer än jag som tittar på Lipstick Jungle, serien som är gjord av samma skapare som till Sex and the City?
Jag förstår att den har fått dålig kritik med tanke på att den jämförs med SATC, men ser man den som vilken serie som helst och bortser från detta så är den helt ok, tycker jag!


Om inte annat så finns det en riktig gobit i serien. Herre min skapare! Och att han dessutom spelar den förföriska älskaren till en av huvudrollerna, och att det alltid slutar i Halleluja sex, herre jävlar! I dessa scener får man nästan försöka tänka på nåt annat för att inte lämna snigelspår efter sig...

**********************************************************

Läste precis igenom mitt inlägg och jag anar en viss frustration... Ge mig en flasköl och jag skulle pilla bort etiketten på en gång! Ha!

Annars, hur mår ni mina vänner?