2008-10-29

1000 kronor fattigare!

Igår hitta jag äntligen ett par super sköna och snygga baggy jeans! Känns som jag letat forever... men så hängde de helt plötsligt bara där och det stod stort "ANNAPANNA" på dom. Kosta vad det kosta vill... Come to mama!
Superlycklig över mitt jeansköp glider jag vidare genom stadsdjungeln, men efter ett tag gav jag upp...

Jag höll fan på och få tuppjuck på kuppen! Folk är som tokiga när de shoppar!
Jag minns mycket väl nu varför jag inte shoppat på ett tag och fram för allt varför jag inte varit i City på länge. My gaaaad!
På Gina Tricot var det som om jag hamnat mitt i Sveriges största utförsäljning. Köerna var toklånga, folk röck och slet i kläderna som om det inte fanns en morgondag... Som om kläderna vore mat de inte fått i sig på flera dar!
Sen att jag inte verkar synas heller med tanke på att de i princip klev över mig... Va f... vad är det frågan om?
På shoppar humör var jag men sånt här skit pallar jag inte med!