2008-10-09

Ikväll blir det pocorn!

Idag ska Starsky och jag gå bio. Ska bli skoj!
Jag kommer ihåg hur taggad jag var precis när jag flytta in till stan. Mitt mission då var att gå på bio så ofta jag bara kunde. Minst 1 gång i veckan! Kanske inte riktigt blev så, men jag försöker...

För det är nå visst med bio. Även om man sitter som en kratta och får träsmak i röven så står man ut... Fast för mig är det nog popcornen som kallar. Kan inte se bio utan popcorn! Eller se bio utan popcorn var ju inte riktigt rätt.
Rätt ska vara: Kan inte gå på bio utan att ha slukat en popcorn innan filmen börjar!

Vi hade sen igår reserverat biljetter till Righteous Kill med Al Pacino och Robert De Niro. Den måste ju bara så grym med tanke på dessa underbart bra skådisar!

Men när jag i morse prata med Starsky om filmen i telefon hör jag Kebab Jan bakom rygga säga att den inte alls är så bra som man tror. Även Cykel Nicke höll med.
Vad fasiken, jag som var så laddad på en grym film med grymma skådisar. Det var länge sen nu...

Får se hur vi gör... För på bio ska vi gå! Tror ev att vi kanske ser Step Brothers istället som en annan kollega sa var super kul!
Lite skratt förlänger ju livet...