2008-10-08

Tur att JAG kommer ihåg vad just JAG heter!

Jag saknar killar på jobbet! Det är en helt annan chargong med grabbar i lokalen.
Vi har iof datagrabbarna, men av någon anledning så är sammanhållningen som bortblåst? Har blivit uppdelat på något vis... Kan bero på att vi inte har riktigt tid, men ändå!
Saknar när Lill Mac och Lill Tobbe jobba hos oss. Då var det andra bullar! Mycket hyss, humor och mycket skratt. Det var bra sammanhållning och vi hitta på en massa på fritiden... Nu händer fan ingenting här på jobbet, så trist!

Men idag gjorde lill Mac´s lillbror entré. Precis som lill Mac verkar han vara en väldigt framåt och spontan kille. Tror han kan tillföra en hel del den här månaden han ska jobba extra hos oss. Skoj skoj!

Lill Mac kom fram i morse och presentera sin bror. Vi skaka hand och jag säger högt och tydligt:
Hej, JAG heter ANNA, välkommen! (trevlig och check som jag är!)
När de sedan går iväg sitter jag och funderar en stund... Vad fan hette killen?
Varför är det så, varje gång man presenterar sig, så tänker man nästan alltid mer på vad man själv heter!