2008-10-21

En speciell en...


Vi hade storfrämmande i lördags. En av Starsky allra bästa vänner kom på besök. Kooch, som Starsky kallar honom, har det senate året tillbringat sin tid i Denver Colorado som Hockey tränare för en Hockeyskola. De åker land och rike runt och lär ut skidsko teknik. Tydligen är han en klippa på det här enligt Starsky, som själv haft honom som Hockey tränare en gång i tiden.
Kooch har själv berätta att de i USA behandlar honom som om han vore en riktig Hockey stjärna! och får därför skriva en massa autografer och grejer. Helt galet och verkligen typiskt USA!

Jag bara älskar Kooch! Han är en sån otrolig glädjespridare! En kväll med Kooch och hans storys kan inte sluta med annat än kramp i käkar och kinder. Han bjuder på sig själv till 100%!
En annan sak som gör honom speciell är att han får en själv att känna sig speciell. Han kan helt plötsligt lägga armen om en bara "Hej hjärtat, hur mår du?" Det är småsaker han gör som får en att känna sig trygg i hans närvaro.
Jag har inga som helst problem att vara mig själv! (Som jag i vissa sammanhang & kretsar kan ha väldigt svårt för ibland.)

Kooch du är helt enkelt en kul prick!
Både jag och Starsky saknar dig massor när du är over there!