2008-10-20

R.I.P

Det är med tårar rullandes ner för min kind jag läser Bempis blogg idag.
Jag visste redan vad som hänt, men vi har inte pratat något mer sedan de var på sjukhuset. Det hennes familj varit med om är fruktansvärt och det gör mig otroligt ledsen. Jag lider med hela hennes familj i denna svåra stund...

För ett par dagar sedan skulle Bempis bror och fru få en liten bebis. Hela graviditeten har varit underbar och inga som helst konstigheter. Men så händer något... Någon dag innan födseln hör de inte längre några hjärtslag från det lilla knytet.
De tvingas gå igenom en födseln med vetskapen om att deras efterlängtade skatt inte är i livet.
Till världen kommer en liten tös... det som hänt är att navelsträngen virat sig tre gånger hårt runt halsen...

Det gör så ont...
My thoughts are with you always!