2008-10-04

Låten som fick mig att studsa upp ur sängen i morse, pigg som lärka!



Är fortfarande lite snuvig, men igen fara. Här ska nu städas, tvättas och röjas i största allmänhet.
I kväll kommer Teddy to Drunk och Friisan på besök. Vi ska ha en sista kräftskiva, tänkte vi... Jag har tjatat om att jag vill äta kräftor i lugn och ro någon gång! På stora kräftskivor har jag inte riktig ro att sitta och skala, slurpa och suga av dom jävlarna. Men ikväll, då jäklarns!
Hade gärna tagit en nubbe eller två också, men det blir tyvärr alkoholfritt för min del, så trist! Ska bli intressant och sitta som åskådare ikväll och följa Starsky & Teddy 2 drunks öl hävande...

Tänkte också ta mig upp på vinden lite senare och hämta en lite tjockare jacka. I dag har Frontline sitt årliga RAILJAM på plattan. Ett av norra Europas största Snowboardevent. Är lite sugen och se det... Vädret går ju inte av för hackor. Så att klä sig riktigt varmt och komma ut en sväng vore inte helt fel.. Får se hur jag gör?

Fan jag mår bra idag!
HEPP!