2008-10-22

Afterwork

Skulle ikväll egentligen träffa paret på lilla Essingen för lite mat och nån film. Det blev inställt.
Istället har jag nu blivit övertalad att ta en Afterwork med grabbarna på jobbet.

Jag var lite osäker först (velig, som vanligt) om jag skulle följa med eller inte. Jag känner mig själv jävligt bra och vet att 1 öl blir 2, 3, 4... Sen dagen efter blir jag bara förbannad på mig själv och undrar om jag ska växa upp nån gång?
Men samtidigt så var det så länge sen jag just tog 1 öl (Eller 2, 3, 4...) en vardagskväll och speciellt med jobbet. Kan ju bara inte missa det, eller?
HELLO MY NAME IS MRS VELO!
Men så ringde min räddande (eller vi får väl se imorgon) ängel Starsky
"Anna, nu tycker jag att du tar nån öl med jobbet. För jag vet att du kommer ångra dig och därför sitta hemma,sucka och var sur för att du inte gjorde det"
Jag? Nä men inte ska väl jag? OK DA!

Tydligen är det nåt karaoke (I hate!) hak vi ska på. Om jag imorgon skriver att jag sjöng, så blev det antagligen nån öl för mycket!