2008-10-03

Fredag kväll i soffan

Starsky är påväg upp till sälen. Nu är det dax att parkera husvagnen inför vintersäsongen i sälen. Tänk va! Att snart kommer snön och jag längtar som sjutton! Jag längtar så mycket att det spritter i benen!
I år är jag och Starsky helt själva i husvagnen också. Ska bli så mys! Självklart har det varit superkul förr om åren också när alla andra varit där, men det är något visst ändå att få vara alldeles ensamna. Inreda det med mycket ljus, filtar och annat som gör det lite hemtrevligt. Få lite ordning på "torpet" så att säga...

Utsikt en tidig morgon från husvagnen:

**************************************************

Min date med Anna tidigare idag blev en svettig utflykt. Höll på och flyta bort på kuppen... Kilade snabbt hem och la mig i soffan igen framför TV: där jag tydligen hör hemma.
Men jag tänkte vara lite "wild and crazy" ikväll och kila över och hänga lite i mamsen och plastic daddys soffa istället. Behöver lite sällskap och miljöbyte! Ingen större kraftansträngning att ta sig över gatan direkt så jag bjöd helt enkelt in mig själv på middag. På menyn står Lax och sen Idol...