2008-10-08

Me Myself and I

Kom för någon timme sen hem efter en långpromenad med mamsen. Hon mötte upp mig vid St Eriksplan efter jobbet och sen tog vi oss genom hela stan till slussen, vek av ner på Södermälarstrand och vidare till Hornstull. Det tog ganska precis 1 timme och stegräknaren visar 13444 steg, inte illa! Fast jag måste erkänna att jag är ganska less på det här med stegräknaren redan nu...

Starsky jobbar över. Inge kul och laga mat själv. Sitter därför nu i soffan, efter att ha tagit en härlig varm dusch, med en macka med sallad, ost, skinka och gurka på, yoghurt med müsli och ett ägg framför mig. Jag skulle lätt kunna leva på mackor. Kanske inte så hälsosmat, men ack så gott!

Ska nog lägga mig en stund och läsa sen. Jag har aldrig riktigt ro och göra det hemma, bara sådär... Men det är skönt när man är själv och det är alldeles tyst runt omkring en...

Lite senare ikväll är det Persbrandt igen också! Som jag längtat och som jag tjatat om detta program.
Det lustiga bara är att jag tok somnat två veckor i rad nu och inte ens sett vem mördaren/boven är! Men programmet är bra (tror jag) så jag gör ett nytt försök ikväll 21:00!