2008-10-02

Apropå mode och shopping...

Komiskt, men mitt tidigare inlägg fick mig och tänka på just kläder!
Jag har fan inga kläder! Eller jo, jag har massor med kläder och ändå är det inget jag vill sätta på mig. Det var så jävla länge sen jag verkligen shoppa loss! Skulle behöva mig en omgång av det. Är så less på allt som finns i min garderob just nu!
Det här året har varit fullspäckat av resor. Hawaii, Stryn, Portugal... Det har liksom inte blivit så mycket pengar över att bränna på kläder.

Kommer ihåg när jag var liten hur jag och mamsen brukade ta oss in till stan från lilla Bro och ha en heldag med shopping. Vi köpte i princip allt vi ville ha och kom sen hem med ett flertal fulla kassar. Man kände sig som självaste Paris Hilton!

Det trilla här om dagen ner ett utskick från HM. 20% rabatt! Tror minsann jag ska stilla mitt shoppingbegär (tröst handla lite eftersom det är så synd om mig när jag är sjuk) och beställa nåt fint. HM är bra, man får mycket för pengarna också!
Sen är det ju så kul när det kommer på posten! Även fast man själv betalar så känns det som julafton!