2008-10-03

Hur svårt kan det vara?

Vakna i morse av att Starskys klocka ringer. Jag vrider och vänder lite på mig under det varma täcket och känner efter hur jag mår. Jobba eller inte jobba? Mår sådär... Inget jobb...
Kunde inte somna om efter det att Starsky gick hemifrån så jag gick istället upp, hoppa i mjukis kläderna, gjorde i ordning frukost, vira in mig i filt och slog mig ner i soffan framför filmen "Little Miss Sunshine". Söt liten film...

Jag har tidigare berättat att man kan hyra film hos oss och lämna tillbaka den efter 1 vecka. Vi tyckte i början att FAN det är ju toppen! Då kan vi inte bara missa och lämna tillbaka filmen. Yeah right! Jag och Starsky har inte lämnat tillbaka en enda film i tid!
Igår när jag mötte upp Starsky för att hyra film var jag sååå stolt över mig själv att jag kom ihåg att ta med mig en tidigare hyrd film. Glider in lite malligt på video butiken, lämnar filmen, hyr två ny, glider hem, trycker igång DVD:n, trycker på open och får då se att skivjäveln till tidigare hyrd film ligger kvar i DVD:n!! Vad fan!