2008-10-26

En (inte helt vanlig) helg

Jag har inte tittat på TV sen i torsdags! Det är stort! Jag har tills nu kl 00.49 en lördagsnatt bara umgåtts... Imponerade!
Det blir lätt annars att man fastnar i soffan framför TV:n om man inte har något bättre för sig... man anstränger sig inte... Men i helgen har det, som sagt, varit mycket tankar... Och med det har det varit mycket prat... Inget osocialt häng!

Fredag: Jag och (eller kanske bara) Starsky lagade god mat och vi drack rödtjut! Bubbla och spela Yatzy. Ha ha, I know! Hur Amish som helst! Men fan så trevligt! Kanske blev lite to much av det goda, men shit happens!

Lördag: Städdag, storhandling på Willys och ännu mer städa.
Bara för någon halvtimme sen gick mamsen och plastic daddy hem. Skit trevlig kväll, som alltid... Vi har ju sen, mor och plastic daddy flyttat in till samma gata, fixat en tradition att vi varje månad ska träffas och käka middag och ha whisky (bara grabbarna) provning. Mamsen och jag dricker vin...

Jag sitter nu här själv. Lyssnar på krackig musik från iTunes radio. Tar ett glas till av det röda. Starsky har däckat i soffan efter to many MACLEODS scotch whisky.