2008-10-03

Vilket väder vi har idag!

Skulle vilja ge mig ut på Långholmen på en härlig höstpromenad. Men det går ju inte när man är krasslig... Typiskt!
Men faktiskt så känner jag mig mycket bättre mot vad jag gjorde i onsdags och igår... Verkar vara riktiga dunder piller de där Esberitox. Lite dyra kanske, men verkar göra susen... Att rekommendera till all sjuklingar där ute.
Prata precis med min lilla Anna. Hon har också varit sjuk hela veckan men var på bättringsvägen nu... Var på stan och filosofera och skulle snart bege sig mot mina hoods.

Tror jag ska ta mig ut och möta upp henne en sväng och få lite frisk luft. Ibland tycker jag att man måste ta sig ut för att känna om man mår bra eller inte. Sitter man hemma känns det oftast lite bättre, men direkt när man kommer ut bland folk och rör på påkarna så brukar man bli helt svettig och andfådd... Får se hur det går...