2008-10-05

Lite vått, gott och snusk

Idag har det regnat, regnat och så har det regnat. Det har verkligen regnat precis hela dan!
Inte många knop gjorda idag förutom en avstickare till Sundbyberg för att hämta Starskys bil. Älskar att åka bil när det regnar! Vi roa oss med att köra i alla vatten pölar så det spruta vatten upp på trottoarerna. Jag har ju en liten jävel på min axel som så gärna skulle vilja göra det när det kommer en förbigående... He he...
Annars har vi tillbringat i princip hela dagen i soffan. Premiär på Gossip Girl idag och jag blev inte besviken. Grym serie!


En kväll med Friisan och Teddy 2 drunk är alltid lika skoj och trevlig och likaså igår. Det blev en lugn tillställning med ett par öl (jag drack LOKA) kräftor, Friisans Västerbotten ostpaj (smarr!) och STJÄRNOR PÅ IS.

Var tvungen och titta på det eftersom det varit såna skriverier. Förväntningarna var stora och vi blev besvikna. Vi knäppte istället över till SING A LONG som var mer underhållande i så fall och speciellt igår eftersom Alex Schulman var med. Bara det var ju komiskt!
Vid midnatt började alla bli lite trötta (att dricka LOKA en kväll var inte helt fel faktiskt, men däremot kan man inte hålla sig vaken!!) så vi sa Tack och Hej!

Starsky och jag la oss i sängen och fastna framför en dokumentär om porrskådisen Ron Jeremy. Vilken man! Att han haft så många brudar! Skulle inte ta i den mannen med tång!
Vakna i morse och Starsky titta på mig med ett flin:
Jag drömde inatt att du och jag var med i en porrfilm...