2008-10-11

En regnig lördag

I 2 veckor nu har jag somnat innan klockan blivit 22.00 i princip varje kväll, som en jäkla pensionär!
I morse låg jag och vred och vände på mig och fundera på vad klockan kunde vara? Till höger om mig hör och känner jag att Starsky gör precis samma sak. Men han tar steget längre, går på toa och kommer tillbaka efter att ha kollat på klockan och har precis samma åsikt:
"Fan, vi lever som pensionärer, klockan är 07.00!"
Det är inte sant!
Jag bara vägrar gå upp så tidigt en lördags morgon när vädret ute är skit och inga större planer har vi heller!
Låg säkert någon timme innan jag till slut somna om och vakna kl 11.00 igen. Nöjd...

Så vad händer idag då? Det fina vädret som jag hoppats på är definitivt inte inom synhåll så min planer på att vara ute är inte så lockande precis.
Ikea kanske? Skulle gärna vilja, men har inte överdrivet mycket pengar och att åka dit en lördag... Skulle inte tro det!

Nä, vi smiter nog ut till Bålsta i kväll och tar det lungt. Svär päronen är i Tyskland och köper alkoholiga drycker.
Tänkte jag skulle lura på Starsky en spa kväll. Lite bubbel och ångbad med hår inpackning och ansiktsmask... Kan vara mysigt en regnig dag som denna...