2008-07-18

Aldrig nöjd...

Usch vad sjuuuukt uttråkad jag är! Det finns absolut nada att göra här på jobbet! Visst, jag ska inte klaga. Det är skönt, men... När det varit så pass lungt nu som det varit i veckan så tröttnar man på att sitta och göra ingenting också! Lagom är bäst helt enkelt!

Fast det är väl så man allt! Är det regn, vill man ha sol. Är det för mycket sol, längtar man efter regn så man bara få sitta inne och mysa.
Sitter man hemma några kvällar blir man lätt rastlösa för att man inte har något att göra. Fast är det för mycket att göra vill man stänga in sig i lägenheten.
Är det vinter, vill man ha sommar och tvärt om.
Man är liksom aldrig nöjd! Knepigt det där...

Vill skriva: Äntligen fredag, idag drar vi till Malung!
Men, icke... Har dragit nitlotten och får jobba imorgon istället, trist!
Tanken var att vi i helgen skulle åka upp till Malung med fam. Tarby. Det är dansbansvecka där nu. Tydligen värsta draget! Har alltid velat åka dit, men det har aldrig blivit av... (Precis som nu)
Det är så sjukt kul med dansband! Kan faktiskt erkänna att jag tycker det är bra till och med! Låtarna är så sjukt kassa och texten ska vi inte tala om, men det svänger det vill jag lova! Det är inte så jag lyssna på det hemma, absolut inte, men det är något visst med det. Eller så är jag järntvättad sen jag bodde hemma med en far som ääälskar dansband + att jag nu har svärfar Sören med rören som till och med är med i Lasse Stefanz Fanclub! Så jävla kul!

I helgen blir det istället ganska lungt... men det blir bra det med! Vi åker ju till Portugal nästa lördag morgon. Planet går 07.00. Kan nog vara bra att var hemma denna helg, softa och spara pengar framför allt!
Gud vad jag längtar till Portugal nu!!! Saknar Holly, Dolly och Don Freddo!

Have a nice weekend everyone!
PÖZZ