2008-07-24

A looser, but still a master!

Igår var det tänkt att vi skulle ta en helkväll på stan med svärföräldrarna. Men i sista sekund ställde dom in pga att svärfar var tvungen och hjälpa en snubbe med hans pool.

Istället träffade vi Friisan och Teddy 2 drunk för en bit mat på Haggan. Som vanligt, blev det en Club Sandwich för mig. My favorite! Friisan och Starsky tog en varsin toast skagen som förrätt. Kocken måste bara ha tappat peppar kvarnen i den skagenröran. Fyfan vad det smaka! Man kände till och med kornen i hela munnen! Är det ens nå peppar i en toast skagen i vanliga fall? Kocken måste ha varit packad eller nåt?

Åter igen proppmätt, suck... Öl till mat är jävligt gott, men vilken förrädare... Man blir ju så äckligt mätt!

Efter maten blev det lite minigolf i tantolunden. Tjejerna mot killarna, as always! Vi ringade in de bästa reslutat på varje bana och räkna sedan ut vinnarlaget. Tyvärr vann grabbarna... Men JAG, JAG vann singel totalen! He he... Som jag alltid sagt, ingen kan krossa mig i minigolf! Det bara är så... (Får kanske käka upp det här inlägget innan sommaren är slut?)


Starsky har semester denna vecka. Har man semester vill man dricka öl! Så vi avsluta kvällen med ett par öl på gula stugans uteservering (vet inte vad stället heter?) i slutet av tanto och början av street.