2008-07-09

Det med snoozning...

Jag har kommit på att det är fan inte mitt eget fel att jag blir trött av snoozandet!
Boven är Starsky! Han sätter alltid sin mobil på ringning runt kl 05.30, men tror ni att han går upp då?
Nä, han ligger nästan alltid och snoozar 1 timme till! Vilket gör att när min mobil väl ringer runt kl 06.15 så jag redan legat och lyssnat på hans jävla ringsingnal.
I morse blev det så att våra väckningar gick om varandra också!
(Jäklarns, nu erkände jag att jag snooza...!)
Anyway... Min mobil ringde i morse 06.15. Jag trycker på snooz. Men istället för att min telefon ringer efter 9 minuter, så börjar det låta nånstans bakom täcket efter typ 4 minuter. Inte var det min mobil!
Sådär låg vi sen... snooz hit och snooz dit med 4-5 minuters intervaller fram och tillbaka...
Konstigt att man är trött!