2008-07-04

Portugal nästa och sen...

Idag är det fredag! Underbart!
Vi ska åka ut till Starskys päron. Grilla och bara ta det lungt... Ev stannar vi kvar hela helgen. Känner att det varit så mycket den senaste tiden. Behöver en helg with no plans!

Svärföräldrarna drar till Portugal imorgon bitti för att hälsa på Starskys bror, Dolly och Holly som tillbringar hela 7 veckor där i sommar. Dollys päron har en lägenhet i södra Portugal på gränsen till Spanien.
Vi ska också dit i sommar, men inte förrän vecka 31. Längar verkligen!
Holly som nu är närmare året har säkert vuxit en hel del tills vi kommer ner! Ska bli så kul se pluttungen igen! Kanske har hon börjat gå, vem vet?

Fram till dess blir det till att jobba. Känns faktiskt helt ok! Har ju varit ledig en hel del nu, så jag kan inte klaga!
Det här året är verkligen helt galet fullspäckat av resor!
* Några turer till sälen i början av året
* Hawaii i maj (födelsedagspresent)
* Stryn i Norge för 2 veckor sedan
* Portugal v. 31
* Badgarstein/Österrike. Starsky och hans far har en rörisfirma ihop. Som ni förstår blir inte deras julfester någon höjdare på två direkt, ha ha...
Jag och Starsky mamma får därför följa med på julbord och bo på Saltzburger Hof! Lyx!

Idag fick jag även veta att jag ska få åka till Berlin på Retrans manager meeting (Låter tuffare än vad det är) i oktober.
1 person från varje huvudkontor i hela världen ska komma dit. Jag ska all by myself (gulp) åka ner och representera Sveriges utlands avdelning på mitt blomstrande företag, SCARY!!!

Åter igen... vilket jävla år! Ser ut som jag har helt obegränsat med pengar, men det ska jag säga att det har jag INTE!