2008-07-10

Bara fredag kvar! Längtar!


Snart får jag äntligen se Sex & the City filmen! Som jag har längtat!
Kvällen till ära har vi med vår lilla "tjejgrupp" ordnat med partaj.
Filmen börjar 18.00. Vi ska innan filmen träffas hemma hos mig för en fördrink och lite tilltugg.
Efter det ska vi bege oss ut i Stockholmsvimlet (Vart? Beror på vädret) för lite drinkar. Ska bli super skoj!

Jag är inte direkt tjejen som drar på mig en finklänningen och finpjuck när jag går ut. Är inte riktigt min grej! MEN är det något speciellt som bröllop eller som nu, en planerad kväll med glam så tycker jag det är skoj och går in för det!
Var i Bempis butik igår och fynda en super fin klänning i svart och vitt. Till det blir det något färgglatt smycke och finpjuck. Jag har FAKTIKST ett par klackisar (inte bara skate/sneakers dojjor) sen en maffiafest jag var på. Tror att dom funkar nu med? Återstår och se...

Tycker det är kul det här med vår lilla "tjejgrupp"!
Tjejgrupp för mig är ett gäng brudar som träffas, fnittrar och pratar killar, bröst, sex och kärlek. OCH JA, vi gör just det!
Jag är inte den här tjej tjejiga personen, verkligen inte!
Snarare tvärt om... Men att då, nån gång ibland, få vara med några brudar som prata vitt och brett (inte alla) om det mest är jävligt kul!

OJ SÅ SKOJ!