2008-07-16

Kul kväll = Seg idag!

Väldigt trötter idag! Det blev lite senare än vad jag tänk mig igår, men det var kul!
Det blev en lyckad kväll i tanto! Vädret var ok och vi klarade oss från regn även om det såg väldigt mörkt ut ett tag.
Sabbe var lite sen. Hotellet de checkat in på på Sveavägen var tydligen as skabbigt! De hade hittat könshår i sängen, fräscht!!


När hon till slut dök upp efter att ha bytt hotel hade vi redan startat grillarna och tryckt i oss ett flertal övergrillade (kolsvarta) körvar, gött!
Precis när vi sitter och gottar oss som mest med flottiga körvar och öl sätter de igång med friskis & svettis! Men hallå! Så kan dom inte göra! Kände sig inge sunkig då...

Mätta, belåtna och efter mycket skratt åt hurtiga människor utan taktkänsla och motorik ställde vi upp för lite kubbspel. Tjejorna mot killarna...
Vi fick efter en stund också besök av två väldigt mörka rastaboys. Blev först väldigt skeptiskt och trodde att de var superdryga, men de var hur sköna som helst!
Det var första gången dom spelade kubb och blev totalt sålda och tyckte det var hur kul som helst! Tog i princip över spelet för oss andra...
Efter spelets slut intog grabbarna minigolfbanan och vi brudar slog oss ner i det gröna och slurpa i oss lite öl och vin.
Rastaboysen hängde brevid oss hela kvällen med kubbpinnarna i högsta hugg. Det var vilda diskutioner fram och tillbaka på svengelska om vilka regler som gällde, störtsköna!

Runt 22-tiden började några droppa av. Vi som blev kvar ville inte gå hem ännu så vi tog oss till Judith och Bertil för en öl, som blev två... Som höll på att bli tre! Det var ju så trevligt, men i bakhuvudet vet man att imorgon är det en ny dag på arbete så jag tackade för mig och tog mig hemåt med kubbet i min famn... sjukt tungt och otympligt!



Hotdogs