2008-07-15

Aktivitets dagar...

Det här med sällskapsspel, kubb, boule etc har stigit mig åt huvet, tror jag?
I hela 3 dagar har jag och ska jag utöva dessa aktiviteter och fan så kul jag haft/ska ha!
Efter super mys speleftermiddag i söndags bestämde vi igår att möte upp paret Lilla Essingen för lite boule. MEN som vanligt, denna sommar, så öser regnet ner helt plötsligt och det blir inte som man tänkt sig. Inte på en gång iaf, men det gjorde inte så mycket...
Istället avnjöt vi lite tacos (alltid är lika gott!) och satte oss sen i soffan för lite TP. Ja, sällskapsspel!
Det här TP:t är inte som det gamla blå alla hade förr med skitsvåra frågor. Det här är mer frågor om mode, trend, kändisar, film, TV och musik. Jag verkligen hatar frågespel för jag är (har jag kommit fram till) verkligen inte alls allmänbildad!
Men är det något jag kan, så är det frågor inom dessa ämnen!


Vädret blev bättre och vi tog oss ut för lite boule. Boule är sjukt kul! Det spelade vi på jobbet på luncherna hela förra sommaren uppe på vår takterass. Starsky var lite impad över att jag var så pass duktig som jag var:
"Du kan lite skit...!"

Jag har verkligen haft två toppen kvällar med skoj och lek! Som ett litet barn... Ha ha... Och ikväll fortsätter det!
Sabbe är i stan!!! Vi ska därför träffas några från jobbet och spela kubb, grilla körv och ta nån öl i Tantolunden.