2008-07-17

I did it again...

Skulle endast ta en powernap igår, men vaknar 3 timmar senare helt förstörd. Trodde Starsky drev med mig när han sa att klockan var 19.30!? Så här kan man inte hålla på och sova bort livet! Fast det är jävligt skönt ibland...

Det blev väldigt soft de få timmar till jag var vaken. Vi käkade hemma gjorda tonfiksmackor. Tanken var att vi skulle titta på Gone Baby Gone som vi hyrt, men eftersom lilla jag sov bort hela kvällen får vi se den en annan kväll.

På vår video butik får man ha filmen i en hel vecka innan den ska lämnas tillbaka.
När vi precis flyttat till Hornstull tyckte vi att det var kanon! Då kan vi ju bara inte missa och lämna tillbaka den!
Men det var inte riktigt så enkelt... Problemet med en vecka är istället att vi glömmer bort filmen och den blir liggandes bland våra egna gamla rullar.
Jag tror inte jag och Starsky har lämnat tillbaka en film i tid en enda gång! Pinsamt! Varje gång vi ska hyra film får vi alltid betala förseningsavgift. Det blir inga billig filmer vi hyr då direkt! Ett under att vi inte blivit portade hos videobutiken...