2008-07-22

I´m back!

Ny dag och nya krafter! Ångesten är som bortblåst, underbart!
Prata lite med svärmor igår och allt är lugna puckers! Har suttit en hel dag med ångest helt i onödan. Good job Anna! Suck...

Är det någon mer än jag som är trött på det här vädret som ständigt är upp och ner? Vakna i morse och undra vad sjutton jag skulle ha på mig då det var lite molnigt? Det är lite svårt när det ena stunden är solsken och varmt till att det i nästa sekund vräker ner regn och det det blir lite kyligare.
Jag har inte så mycket sommar kläder heller förutom shorts och kjolar, men inga mitt emellan kläder liksom...
Men så kom jag på att jag faktikst köpte att par vita "ballong" brallor i Bempis butik för inte så länge sedan. Kanon, dom får det bli idag!
Men vad fan, hann inte ens ta mig in på arbetet i morse när jag ser att min nya VITA brallor är skitiga och leriga på baksidan på benen. Trött man blir!
Vitt är fint, men det syns ju på en gång om det blir nåt stänk!