2008-07-09

Poo poo på jobbet...

Det är fan skit (haha) jobbigt, tycker jag...
Att göra nr 2 är jobbigt över huvudtaget när man är någon annanstans än hemma. Iaf för mig... Och här på jobbet är väggarna mellan hur tunna som helst så man hör minsta lilla ljud person brevid gör. Hur kul är det???
Därför underviker jag det helst, men nöden har ju ingen lag!

Idag blev jag bara tvungen. Fick så satans magknip och rusar till toaletten!
I början inga problem. För jag vet att det inte är någon brevid, men... Så rycker någon upp dörren brevid och stänger. Nooo....!!
Det var bara och snörpa ihop och hoppas på att personen brevid bara är lite tissig.
Den här gången visade det sig att personen brevid nog också hade ont i magen. För ljuden som kom därifrån var inte och leka med! Det var hela kiss och bajs schemat.
Där satt jag sen och vänta, vänta och vänta... och knep ihop. För jag tänker då inte bjuda på samma läten som personen brevid!

Är det här normalt? Jo, visst är det det? Visst är vi tjejer såhär? Verkligen sjukt med tanke på att alla i hela världen gör precis samma sak!