2008-07-24

Fuck you your mother fucker I wanna talk to u now!

Hade precis kontakt med Miss Kingsfield på msn. Har inte pratat med henne sedan vår Sex in the City kväll. Blev lite nyfiken hur de hade det på Cafét eftersom jag aldrig följde med in?

Miss K:
"Jadå... Jag blev lite väl berusad bara. Drink, shot å champange.... Tysken fick hjälpa mig hem typ..."

"Sen fick jag en superminneslucka - sist jag fick det var typ 10 år sen..."

"Hade ringt karl min å svurit och skällt på honom... På engelska!!!"

"Typ... Fuck you your mother fucker I wanna talk to u now!"

Jag höll på och dö av skratt när jag fick läsa det här! Verkligen otippat att komma från henne! WHY???

"Ingen aning...? Alla pratade med sina älsklingar utom jag den kvällen... Han var ute å seglade å sparade på telefonbatterierna å hade därför stängt av."

"Det värsta är fan att han är en vuxen man på 45 å jag beter mig som en fjårtis!"


FANTASTISKT KUL!