2008-07-23

Guldstjärna i kanten!

På jobbet har vi börjat ragga kunder till vår kundklubb på vår hemsida. På vår hemsida kan man beställa utan att vara medlem, vilket jag kan tycka är väldigt konstigt? Finns det ens någon hemsida där man kan beställa utan vara medlem???
Yeah, yeah, anyway...
Varför vi gör det är för att vi ska kunna nå våra kunder med nya kampanjer, erbjudanden etc etc...
För att komma åt dessa kunder så "hugger" vi dem när de ringer in och gör en beställning. Vi lockar med rabatter och erbjudanden etc...
Jag har tidigare inte brytt mig speciellt mycket, om jag ska vara ärlig. Jag är inte där den där typiska "säljaren" och tycker det är ganska jobbigt och svårt att "sälja" in något bara sådär. Även om det bara är en enkel fråga... Jag har därför dragit mig lite för att fråga och har även glömt bort...

Det värsta är att vi varje fredag skriver upp på en tavla hur många vi lyckats "haffa"! Allas namn så prydligt skrivet på en tavla med en siffra efter. Mitt namn står inte ens med för jag har inte lyckats fånga någon! Pinit....
Vakna i morse och kända att jag måste fan ta tag i det här nu!
På strålande humör glider jag in på jobbet idag och tänkte att nu jävlar!
Innan det var dax för lunch hade jag lyckats pratat sönder 5 personer om hur bra vår kundklubb var och dom gick med! Att tillägga är att det inte ringer speciellt mycket heller! Det kanske är lite säljare över mig ändå!