2008-07-03

Tändstickor, I hate!

Gissa min besvikelse i morse när jag kom fram till tvärbanan (Som jag för övrigt missa och fick vänta hela 10 minuter på nästa) och ska ta min morgoncigg och inser att jag glömt min tändare hemma!
Egentligen är det ingen fara så, men bara för att att man bestämt att man vill ha en så blir man fan manisk!

Jag kommer till slut till jobbet efter att ha gått fram som en jäklarns lodis till någon och frågat om jag kan få lite eld? Usch, gillar inte det, men vad brukar man säga: NÖDEN HAR INGEN LAG!
Till min lycka hade min kollega en tändsticksask i fickan. Dagen är räddad!
Går ut i godan ro coh ska få fjutt på skiten, men det går inte? Jag kan fan inte få fyr på en tändsticka!!
Jag drog den där satan stickan hundar gånger innan den gick av och samma hände med nästa... och nästa... och nästa... Men för sjutton!